miercuri, 24 noiembrie 2010

mess..dah

mai intai sa incep cu deci.. cand nu am ce face si cam des nu prea am c face, asa ca o paranteza.. sa zicem ca mai intru pe mess... si cum navighez eu asa pe mess mai gasesc cate-o... hmm cum sa ii zic.. sa zicem o chestie d'asta care e grav afectata si nu de criza prin care trecem ci de o autoevaluare mult prea optimista si de o iubire de sine iesita "cel putin din comun".. imi pastrez calmul si sunt destul de politicos.. bine asta daca se ajunge la o discutie, pentru ca mai sunt situatii in care se trece peste partea cu salutul, ce faci etc etc...si ma trezesc lovit cu intrebarea cine esti? si intotdeauna imi imaginez ca intrebarea asta e pusa pe un ton mai special, in mod clar special nu in sensul bun al cuvantului... nu stiu daca ati simtit si in mod cert ati simtit atunci cand cineva va trateaza de sus, e cam asa vad eu tonul la intrebarea cine esti? bine doar asa il vad, de simtit, in mod clar nu ma simt subjugat, inferior..god suntem pe mess daca vreau pot sa fiu oricine si orice hahaha.. Ma fratilor, se "sufera" rau de tot pe internetul romanesc, ati observat ca odata cu inmultirea site-urilor de socializare s-au inmultit sinuciderile, deci totul se planifica pe facebook si pe twitter, ca astea sunt la moda acum, deci pe astea incepe totul, se continua pe mess si te termina in "costum de blani".
Sa revenim la mess, aici au loc intalniri, asta daca raspunzi corect la intrebarea, ai masina?, aici cunosti pe cineva si aici trebuie sa fac o paranteza.. sincer niciodata nu am inteles cum ai putea sa cunosti pe cineva in adevaratul sens al cuvantului pe mess, aici nu-ti dai seama de sinceritate, ironia este si nu este, ati vazut atunci cand spuneti ceva si persoanei din capatul celalalt i se pare ca e deplasat ce ati spus sau ma rog, o deranjaza.. aveti scaparea, "hai nu te supara ca doar glumeam". Aici iti faci gagica si aici poate iti faci nevasta, la unii poate merg toate chestiile astea, dar mie mi se pare atat de superficial sa zici de cineva ca iti este prieten, doar pentru ca vorbiti cu orele pe mess si cand va intalniti fata in fata intrebarea de baza si care se repeta pana la gradul de rutina este "si, altceva?".
Fetele mess-ului 2010, generatia care urca de la 14 ani pana pe la zona penibilului, se pare ca ne-am intors pe vremea cand erau printese, ducese etc pentru ca asta se cred toate, bine ca, imi place termenul "pizdute", pizdutele care nu stiu ca in primul rand educatie, automat buna purtare, respectul, caracterul te fac sa ai o imagine buna, au observat ca daca scot in evidenta sexualitatea, daca apar cat mai sumar imbracate sunt remarcate, pana acum se pare ca merge chestia asta la prostimea Romaniei, asta e, sexul si prostia se vand bine.....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 


Design by: Pocket